طراحی داخلی طراحی داخلی .

طراحی داخلی

طراحی داخلی مسکونی

طراحی دکوراسیون داخلی منزل
طراحی دکوراسیون داخلی منزل، به فرایندی گفته می‌شود که در آن باتوجه‌به نیازها و سلیقه ساکنان، فضای داخلی با دیزاین داخلی خانه منحصربه‌فردی تزیین می‌شود. طراحی داخل خانه، شامل انتخاب رنگ‌ها، طرح‌ها و متریال‌ها برای کف‌ها، دیوارها، سقف‌ها، درها، پنجره‌ها و تمامی اجزای دیگر دکوراسیون داخلی می‌شود.

در طراحی داخلی خانه های لاکچری، با استفاده از متریال‌ها و اجزای باکیفیت بالا، فضایی شیک، متفاوت و با سطح لوکس بالا برای ساکنان ایجاد می‌شود. در این طرح‌ها، از طرح‌ها و متریال‌های خاصی برای پوشش دیوار‌ها، کف‌ها، سقف‌ها و سایر اجزای دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود که باتوجه‌به سلیقه ساکنان و نیز بر اساس جدیدترین ترندهای طراحی داخلی مسکونی، ایجاد شده‌اند. با استفاده از تجربه، هنر و فن طراحان داخلی، می‌توان فضاهای داخلی منزل را با دیزاین داخلی خانه‌های شیک و لاکچری تزیین کرد و با ایجاد یک فضای زیبا و مناسب برای ساکنان، راحتی و لذت بیشتری را در زندگی روزمره آن‌ها به ارمغان آورد.

اهمیت آشپزخانه در طراحی داخلی مسکونی
برای ما ایرانیان آشپزخانه همیشه جای مهمی بوده است. مخصوصا امروز که آشپزخانه بیشتر در معرض دید است و در نمای کلی خانه تاثیر زیادی دارد، حساسیت طراحی آن نیز بالا رفته است. شلوغی و بی سلیقگی در طراحی آشپزخانه به دید کلی خانه سرایت می کند. پس بسیار مهم است که چه تصمیماتی برای آشپزخانه می گیریم.

حجم زیادی از آشپزخانه را کابینت ها در بر می گیرند و این کافی است تا بدانیم انتخاب رنگ، متریال و مدل کابینت چقدر اهمیت دارد. در انتخاب رنگ کابینت ها باید به رنگ و نوع کفپوش و همچنین رنگ سرامیک ها توجه کرد.

ام دی اف، فلز، چوب، ملامینه و های گلاس از انواع متریال مورد استفاده برای کابینت ها هستند. فلز بیشتر برای سبک های قدیمی اجرا می شده است، در حالی که در طراحی های مدرن از متریالی مثل ملامینه و های گلاس بر اساس میزان بودجه استفاده می شود.

پس اگر ما سبک کلی طراحی خانه را انتخاب کرده باشیم انتخاب کابینت نیز ساده خواهد بود.

در طرح های مدرن استفاده از رنگ های خنثی مانند کرم بسیار رایج است. رنگ هایی مانند سفید و کرم به راحتی با بقیه رنگ ها ست می شوند. رنگ های متضاد مانند سفید و سیاه یا قرمز نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از رنگ های یکدست و تیره مانند سیاه هم امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۵۵:۵۸ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)